سوالات متداول

آیا خرید قسطی از فروشگاه معجزه امکان پذیر است؟

بله ،برای خرید قسطی در 4 قسط با همکاری شرکت اسنپ پی (اینجا) را کلیک کنید

خرید از مرکز خرید معجزه چه منافعی برای مشتریان دارد؟

این سایت سورس ارایه کالا روی اینترنت در کشور است

ما همواره در حال کنترل قیمت  و ارائه گارانتی اصلی هستیم

کالای ارسالی ما نو و آکبند با شرط اخلاقی و شروط فنی میباشد

تعویض کالا (به شرط خرابی از مبدا ) امکان پذیر است

امکان تحویل فوری از 10 دقیقه تا حداکثر 2 ساعت در تهران مهیاست

بعد از خرید همچنان در کنار شما و با شما می مانیم

ساعات کاری فروشگاه کی هست؟

جهت رفاه حال مشتریان محترم ساعات ارسال کالا از 9 صبح لغایت 17 عصر از شنبه تا چهارشنبه و تا 14 عصر پنجشنبه میباشد.

کالای بیورر ساخت کجاست؟

بیورر یک شرکت آلمانی است که محصولات خود را با نظارت دقیق در آلمان و یا  تحت لیسانس خود در کشورهای گوناگون(منجمله چین،عربستان،مجارستان و غیره) ساخته روانه بازار میکند. 

آیا بروشور تمام محصولات بصورت آنلاین موجود است؟

اکثرا بله برای دریافت بروشور محصولات به صفحه محصولات مراجعه فرمایید

7 روز ضمانت بازگشت وجه چیست؟

درصورتیکه محصول معیوب بوده و طوری باشد که مشتری نتواند از آن استفاده نماید (با تایید کارشناس اعزامی یا مقیم شرکت ما) بدون هیچگونه هزینه ای کالا به انبار مرکزی معجزه برگشت داده شده و وجه مربوطه ظرف 7 روز به حساب مشتری برگشت داده خواهد شد.   

در صورت خرید از شما میتوانم محصول را پس بدهم؟

جهت حفظ حریم بهداشتی مشتریان و طبق دستورالعل وزارت بهداشت و با توجه به اینکه محصولات ما در حوزه بهداشت و سلامت میباشد بهیچ وجه امکان عودت کالا بعد از تحویل وجود ندارد مگر اینکه اثبات گردد کالای ارسال شده از اول خراب بوده است که در اینصورت تعویض میگردد.(جهت دریافت اطلاعات تکمیلی اینجا را کلیک کنید)

ارسال با لینک اکسپرس چیست؟

لینک اکسپرس شرکتی همکار برای توزیع بسته های ما در سطح شهر تهران میباشد.

گارانتی محصولات چند ساله و بعهده کیست ؟

بطور مثال کالاهای برند بیورر دارای 2 سال گارانتی می باشند و بعهده شرکت آرمین درمان می باشد.

گارانتی سایر برندها بعهده شرکت تامین کننده کالای بیورر نیست، لطفا دقت فرمایید

روش خرید در مجموعه شما چگونه است ؟

خرید از سایت و خرید از اینستاگرام

خرید از اینستاگرام میتواند ارزان تر باشد چرا که همیشه تخفیف های فوق العاده و آفرها منتظر شما هستند(اینجا را کلیک کنید)

آیا فروش حضوری دارید؟

بله ،ولی با هماهنگی مراجعه فرمایید.

آیا مرکزی برای جواب دادن سوالات در مورد خرابی دستگاه و یا گارانتی و لوازم یدکی بیور وجود دارد ؟

بله در اینگونه موارد می توانید با شماره 88345016 تماس حاصل فرمایید.

آیا در شهرستانها مرکز خدمات و تعمیرات دارید؟

خیر. ما فقط در تهران فعال هستیم

آیا بهتر است برای خرید به نمایندگی شهرستان مراجعه کنیم یا از شما بخریم؟

اگر لذت خرید مطمئن اینترنتی شما را جذب میکند و اگر به سرعت عمل و کیفیت و خدمات پس از فروش ما علاقه مند شده اید از ما بخرید چون احیانا سریعتر از خرید در شهرتان کالا را به شما تحویل خواهیم داد.

برای مشکلات پیش آمده در شهرستانها و احیانا خرابی دستگاه چه باید کرد؟

اول به عمر محصول خود توجه کنید اگر چندین سال است که با محصول کار میکنید و از دقت خارج شده یا خوب کار نمیکند احیانا خرج تعمیرات نسبت به خرید کالای نو بالاتر بوده و صرفه اقتصادی ندارد.

اما در هرحال ما در شهرستانها نمایندگی خدمات پس از فروش نداریم و بهتر است قبل از هرگونه اقدامی با بخش خدمات پس از فروش تماس گرفته و بصورت تلفنی ارسال کالا به تهران را استعلام کنید. 

برای مشاوره قبل از خرید مرکزی برای پاسخگویی دارید؟

ابتدا به سایت مراجعه کنید ما ربات پاسخگوی آنلاین نصب کرده ایم و بصورت برخط در حال جوابگویی هستیم و اگر احیانا اطلاعات کافی نبود می توانید با شماره 02188345016 در ساعات اداری در تماس باشید.

هزینه ارسال کالا چقدر است؟

این هزینه ها در بخش ارسال کالا توضیح داده شده است(اینجا را کلیک کنید)

چگونه میتوان برای دیر کرد کالا تهران و شهرستان پیگیری کرد؟

لطفا با شرکت تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بدهید

رویه بازگشت و مرجوع کردن کالا چگونه است؟

توجه بفرمایید که این سایت نمایندگی فروش محصولات بهداشت و سلامت بوده و چون اقلام بهداشتی قابل مرجوع نمیباشند قبل از خرید حتما شرایط و الزامات کالا را بررسی فرمایید چون برگشت کالا بهیچ عنوان مقدور نیست .در صورت وجود مشکل و خرابی در دستگاه تحویل داده شده می توانید با بخش گارانتی و تعمیرات برند خریداری شده تماس حاصل فرمایید.چنانچه مشتری به دلیل وجود مشکل فنی قصد عودت محصولی را داشته باشد،پس از اخذ تاییده تلفنی کارشناس "مرکز خرید معجزه" به محل مشتری اعزام خواهد شد و اگر اظهارات مشتری صحت داشت کالا بدون هزینه تعویض میگردد و در غیر اینصورت مشتری ملزم به پرداخت هزینه ایاب و ذهاب کارشناس می باشد.در هر حال کالایی که بدوا خراب است بدون هیچگونه هزینه ای با کالای سالم تعویض میگردد

 

بازگشت به بالا
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×